Deryaci Kızlar 2 aylık bebeğim ağlayarak uyanıyor bas bas bağırıyor korkmuş gibi dokunuyorum benimgörünce susuyor başına gelen var mı
Deryaci Mnksehsn yok anne sütü ama korkuyor en ufak kapı sesinden bile bazen yanında eşimle yüksek sesle konuşuyoruz oda oluyor
NinovaLemi Benim bebegimde arada bi yapıyor. Alt komşumuz çok gürültülü bazen onların ani sesini duyduğunda yapıyor. Ya da refleks sicramalari henüz geçmedi bazen sicrayinca uyanıyor ona da ağlıyor
Rodolfo1310 Yenidoga refleksi onlar zamanla gececektir internetten arastirn isterseniz iciniz rahatlasin