Kızlar bir türlü öksürüğümüz geçmiyor 7 ve 3 yaşında iki tane oğlum var delireceğim sabah akşam öksürük ateş domuz gribi var diyorlar cok korkuyorum okul başladı başlayalı hiç hastalğmz geçmiyor her hafta serum yiyoruz acilde kaç kutu antibiyotik bitirdik hçbşy etki etmiyor cok yorgunum