Kbr52_ Bebeğim 5 gün sonra 4.ayına giricek herkes oturma konusunda farklı bilgiler veriyorlar kafam karıştı bebişimi nezaman oturtabilirim. Yardım lütfen 🙏
BalarisiYusra Kbr52_ ben 5.Ayında azar azar oturtmaya başlamıştım 7.ayın başına doğru desteksiz oturmaya başlamıştı canım bu arada ordulu musun merak ettim nickinde 52 yazınca 😀😊
Mybellam_21 Kbr52_ benim bebeğim 4aylık oldu. Salı günü doktora gittik. Destekli oturtabilirsin diyor. Zaten oturmaya çok meraklıydı şimdi destekli yavaştan oturtuyorum
Psikologanne00 Kbr52_ valla ben 4ayına girdiğinden beri özellikle hep kucağımda oturtuyorum arada yastıkla destek ile 1-2 dk oturtuyorum 5.ayına girecek. Bi sorun olmuyor bence doktorları dinledim .
Storymoon Kbr52_ onu anladım cnm bazı anneler bu aylarda destekli oturtuyor da sen yapma diye söyledim omuiliğine zarar veriyormuş
kullaniciadi0131 bızım doktoru oturttu ılk kontrolünde artik oturtabilirsin seans sekillerinde demisti
PurpleTail Mybellam_21 bizimkide oturmaya çok meraklı kucagımdayken kendini öne doğru çeker oturt beni der gibi.nasıl uyhuladınız destekli oturmayı?
BalarisiYusra Kbr52_ eşim ordulu ve Orduda yaşamak gibi bi niyeti var bende kararsızım merak ediyorum ondan 😁
Kbr52_ BalarisiYusra ya şöyle ordu da sadece iş sıkıntısı var eğer eşiniz memur sa tam yaşınılıcAk yer İstanbul çok beter nasıl duruyorsunuz ordu küçüçük rahat hersey daha uygun havası tertemiz çık güzel memleketim varya bi alışın İstanbul’un adını almassınız
BalarisiYusra hulyaadeemir 3-4 defa gittim Orduya, gezilcek çok güzel yerler var fakat insan İstanbul’a alışınca zorlanmaz mı diye düşünüyorum
hulyaadeemir BalarisiYusra Yok kız sakın gelme gez toz git sıkıcı bir yer burası küçük hem. Ben yandım sen yanma 😀