Mervexxx Ispanaklı börek yedim 2 gündür bebeğimde gaz sancısı var dün öğlen ve bugün sabah yedim çok huysuz gaz ilacı da işe yaramadı. Kakasını yaptı gazını da çıkardı hala huzursuz. Daha mı çıkarması lazım gazını??
Mervexxx Merveensarelisa dün öğlen yedim gazı vardı çıkardı rahatladı. Bugün sabah tekrar yedim öğleden sonra tekrar gaz sancısı başladı ama o kadar kaka yaptı gaz çıkardı neden hala rahatlamadı anlamadım
Seymayna Mervexxx aynısı bende sen oldu , ıspanak yedim dün ve felan halde gazı var . İşin kötüsü bugün de yedim 🤦♀️
Moonlightttt Mervexxx mesela beslendi ve gaz cikartqmadi ağzından diyelim .o gaz bağırsağa indiğinde tam 2 günde çıkabiliyor 1 gık. Bağırsak 12 metre civarindaymis vve hepsini dolaşması çıkması gerek.ahh hala sürekli gaz sancısı çeken bebeği olan biri olarak çabuk geçer inşallah demek stiyorum