Mercimekannesi benim bebeğimde de ikinci dozdan sonra mukuslu kaka oldu hep. Doktor takip et geçer 1 haftaya dedi ama geçmedi.. daha sonra da alerjisi var dedi süt ve süt ürünlerini kestik.. rota aşısından mı oldu dedim. Aşıdan olmamıştır ama var olan alerjinin çıkmasını hızlandırmış olabilir dedi.. kanlı kaka hiç olmadı ama inanın o günden sonra hep mukuslu kaka ve karnından da gurultular eksik olmadı. Bağırsak tepkili alerji dedi. Sizin bebeğinizin de alerjisi olabilir.. Eğer emziriyorsanız süt ve süt ürünlerini beslenmenizden tamamen çıkarıp bir hafta gözlemleyin devam ederse alerji yapan diğer besinleri de çıkarıp deneyin.. alerji testleri bebek çok küçük olduğu için yanılgı olabiliyormuş. Deneme yoluyla bulabilirsiniz.. mama kullanıyorsanız da alerji mamaları var alıp denersiniz şikayetleriniz kesilirse doktora rapor yazdırıp ücretsiz temin edersiniz, alerjiniz geçene kadar. Ayrıca bulunduğunuz yerde alerji uzmanı bir çocuk doktoru varsa gitmenizi tavsiye ederim.. en doğru şekilde yönlendirir sizi. İnşallah kolaylıkla atlatırsınız💜