Merhaba arkadaşlar, 12 gün önce 2.doz rota aşısı yaptırdık. O günden beri kakası mukusluydu dr söyledim. Tek başına mukus önemli değil dedi. Biraz önce altını açtığım da mukuslu ve kanlıydı dışkısı resim attım gözlemleyelim dedi. Aklıma rota aşısı geldi doktora da söyledim ondan değildir demedi. Merak ettim böyle bir durumla karşılaşan var mı? Diş çıkaracak yakında demişti son gittiğimiz de salya akıyor eli hep ağızında huysuzluğu var iki gündür uyumuyoruz doğru düzgün kanı görünce çok korktum. Acaba rotadan mı? Diş yapar kı böyle bir şey nette alerji veya bağırsak enfeksiyonu diyor