Serayali sadece kendi ismine mi bakmıyor herhangi bir sese de mi bakmıyor? Yani açıkcası ben yerinizde olsam doktora danışırdım. Yine burada bi anne paylaşmıştı oğlu otizmi yenmişti. Onun oğluda yaşına girdiği halde ismine bakmıyormuş başka birkaç belirti daha vardı ama hatırlamıyorum şimdi. Tabi yine diyorum her çocuğun gelişimi farklıdır. Ortak olan km taşları vardır ama ismine tepki vermesi dahil mi bilmiyorum dönmekten felan bahsediyorum ben