Yukarıda epey yazışmalar olmusta yok dolar kuru bilmem ne hanımlar siz benim o ürünü nekadara aldığımı biliyor musunuz? ikincisi sizin oralarda büyük marketler vardir alırsınız ben görev nedeniyle sadece bim ve 101 in olduğu bir ilçede yaşıyorum ki bez de kalmıyor bazen doğal olarak aldığım ürünler hep online, yukarıda dalga geçilmiş de dolar kuru bilmem ikinci el vs diye pardon da çocuğumun totosundan çıkarıp da göndermeyeceğim ben bu ürünü hiç açılmamış.Lütfen üslubunuza dikkat edin.Kimse kimseye zorla bişey satmıyor alacak olan alır.