Merhaba arkadaşlar 25 gün önce sezaryen doğum yaptım. Bacaktan vurulan iğnenin etkisi hala geçmiyor. Düz yuruyemiyorum oturamiyorum bacağımı bukemiyorum kramp giriyor oraya.
Ortopediye gittim geçer diye krem ağrı kesici verdi.
Sizde de aynı durumu yaşayan var mıdır?