Her türlü ilaçta gıdada vs daha az zararlı madde içeren başka bir seçenek varsa tabiki onu araştırıp kullanırız. Aşıda da böyle bir araştırmaya girip marka seçebilirsiniz ancak aşı yaptırmamak bu seçeneklerden biri değil.
İnsanların hayalgücü gerçekten bayağı gelişmiş durumda. Milletin işi gücü yok da çocuğunu denek olarak kullanacak. Keşke tıptan bilimden uzak olduğu halde (doktor olursun kendince doğru bulmazsın hiç itirazım yok) aşı karşıtı olan arkadaşlar google araştırmalarını bırakıp bilimsel araştırmalara yönelseler de bize zararsız aşı üretseler.