Maalesef her aşının her ilacın yan etkileri vardır. Yarar- zarar dengesinde, yararları daha çoktur. Artık insanlar veremden ölmüyorsa, suçiçeğinden gözlerini kaybetmiyorsa, çocuk felci diye bir hastalığı unuttuysak bunlar aşılar sayesindedir... Aşı olmayan her çocuk bizim çocuklarımız için de risktir. Pek çok hastalığın hortlamasının sebebi suriyeden gelen aşısız kişilerdi