Zehraalparslan 2 ayini biteren bebegim elini emzik olarak kullaniyor elini surekli emiyor ve bu yuzden surekli salyasi akiyir dudaklari cenesi eli hel islak kaliyor tahris olucak diye korkuyorum nasil biraktirabilirim bi fikri olan var mi
Canss3535 Zehraalparslan elini keşfediyor benim bebegimde öyle ellemeyin emsin. Benim bebisinde salyasi çok sürekli önlü değişiyorum ıslanan petekte kurarken başka takiyorum
Miniklerinannesi0620 Zehraalparslan Benim kızımda emiyodu sürekli çekip emzik verdim bağırdı etti ama alıştı şuan emzik emiyo 11 aylık
Seymust Zehraalparslan benim kızım da iki aylık oda sürekli elini emiyor emzik veriyorum almıyor ama elini çok güzel emiyor 😄 ben de bu el emmenin iyi olduğunu okumuştum bebek elini keşfediyormuş
asiltonunmommysi Zehraalparslan 3 ay 19 günlük hala devam bazen ikisini birden sokmaya çalışıyor 😂 bırak emsin mis gibi ellerini keşfediyor hoşuma gidiyor benimde izlemesi hoşuma gidiyor cok cok cok sesler geliyor böyle. Benim kayınvalidem paşam pis öyle yapma falan diyip elini sarmaya sürekli ağzından çıkartmaya çalışıyor kızdım ona da emsin. İlk zaman aç mı bu falan diyodu da sürekli araştırıyorum eşime anlatıyorum eşim söylüyor artık doğal diye falan
Melimom Benim oğlum da 4 aylık olacak hala emiyor. Gayet normal bir durum. Hatta elini emen bebek iyi gelişir derler. O yüzden hiç müdahale etmiyorum.
Papatya58 Benim doktorum bu durumun çok normal olduğunu söyledi. Asla engellemeye çalışma zaten o seni yener engelleyemezsin dedi 🙂 Bırakın emsin ben hiç dokunmuyorum gelişimi için önemli
Zehraalparslan asiltonunmommysi yaaa evet izlemesi cok guzel oyle istahli emiyor ki dediginiz gibi cuk cuk diye sesler cikariyor emzigi tercih etmiyor artik elini emiyor 2 gundur 😌