GamzeSB bu damla ile ilgili ön yüz milyonuncu yorumum şöyle ki 2 aylık iken doktor vermişti kolik bebegiz uykuya geçişini kolaylastiri dedi ancak iki gün iyi kolay geviyir uykuya ama gece uyanıyor ve uykuya dalamiyot damlayı bıraktığınız da bebeğiniz uykuya geçmekte zorkaniyir saatlerce ayağımda sakladığını bilirim ve benim bebişim daha küçük olduou için onu kullanırken sersem gibi oluyitdu uyaranlara cevap veremiyordu adam gibi o yüzden karar Senin ben tavsiye etmiyorum kimseye