Merhaba benım kızımda 15 aylık ciğerine inmiş çok öksürüyordu doktor hava verdi ve antibiyotik bir hafta da kendini toparladı. Suan ikinci haftadayız tam gecmediği için ilaçlara devam ediyoruz ama kızımda görünür bişey yok geçti. Sizde temiz hava aldırın, kalabalıktan uzak tutun. Bol bol uyuması dinlenmesi lazım cok yorulmasın. Uyurken yastık kullanın biraz yüksekte olması gerek ( geçici bir süre cünkü küçük bebeğiniz ) sadece kafası değil belden yukarı yüksek tutabilirsiniz. Geçiyor korkmayın ama dikkatli olmalısınız bol bol emzirin mama kullanıyorsa mamasını içsin. Geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻