TalentedMom Merhaba kızlar ; Uzun süredir oğlumun orası hep böyle acaba alerji mi ?https://imgyukle.com/i/onvyFG
KahveliAnnee TalentedMom aynısı kızımda oldu canım o yayılıyor iki krem kullandık hemen geçti ilkin bizimde böyleydi kâle almadık hata ettik o krem verdi eczacı şuan geçirdik çok şükür
Deletedmom0099 TalentedMom iltihaplı sivilceye dönmüş. bezin tam lastik yeri oluyor bez değişikliği yaptınız mı? yakın zamanda doktora gösterseniz iyi olur muhtemelen antibiyotikli krem verir
Deletedmom0099 TalentedMom bezden gibi geldi bana çünkü lastik yeri direk sağlık ocağına götürebilirsiniz onlar da anlarlar zaten
KahveliAnnee TalentedMom Travazol Bacoderm İkisini karıştırıp sürün demişti ikisi bitmeden hepsi geçti ama mutlaka yapın çünkü yayılıyor baya
TalentedMom Deletedmom0099 sağlık ocağı pek ilgilenmiyor çocuk doktoruna gösteririm olmadı hep oluyor çünkü
KahveliAnnee TalentedMom bi deneyin ama Travazol demişti çok fayda etti ikisini bir kullan iz filan demişti yarın alırsınız travazolu
kutgun TalentedMom geçmiş olsun bebeğimde de çıkmıştı ama tam makat bölgesinde doktor pişik mantara çevirmiş demişti krem verdi geçirdi bir götürün isterseniz çünkü 10 gün falan böyle kaşmişti geçer alerji olabilir diye düşünmüştüm bende