Merhaba canım anneler, kızım popo üstü emeklediği için istediği heryere ışık hızı gidiyordu. Neler denedim yürütememiştim. Her gören geç kalmış şöyle böyle yorumlar yapıyodu ve inanılmaz canım sıkılıyordu, üzülüyordum… Bir anne olarak en çok ben isterdim tabii ki kızımın yürümesini.. Tutunarak da yürüyodu, ayakta duruyodu ancak adım atmıyordu. Geçen akşam bi baktım duruyoken adım attı ve yürümeye başladı. Cesareti gelmişti, şükürler olsun artık yürüyor. Bu yazıyı da benim gibi endişe duyan annelerim için paylaştım. Gerçekten her çocuğun gelişimi farklı, hiç strese sokmayın kendinizi 🌸