Benim bebeğim 23 aylık. Emiyor hala belirteyim.. biraktramadik bı türlü.. benim oğlumun hiç iştahı yok üç ogundede herşeyi yemez seçer yese bile iki üç lokma gerisi gelmio kafasını çeviriyor .. geceleride hala çok uyanıyor..bu ayda olan anneler nasillar sizin bebisler .. istahlari dil gelişimleri ne düzeyde…