Ruya34 Herkese merhabalar. Aramızda ateşliyken havale geçiren bebek anneleri varmı? Benim bebeğim 8 aylık ateşliyken havale geçirdi. Piskolojim çok bozuk çok kötüyüm. Tekrarlama ihtimal bar diyorlar. Sizde tekrarlama oldumu?
CatBoy Ruya34 Merhaba geçmiş olsun öncelikle benim oğlumda 8.5 aylıkken ateşli havale geçirdi. 3 yaşına girecek 2 ay sonra tekrarlamadı çok şükür. Rabbim bir daha yaşatmasın
ikizlerr Ruya34 benimde oğlum viral enfeksiyon sebebiyle çok uzun süren ateşini bir havale geçerdi, Rabbim bi daha yaşatmasın hiç bir iz kalmadı, fakat depakin isimli bir ilaç kullanıyoruz su anda
K9583 Ruya34 iki ay önce delta varyantlı covid ateşiyle 1yaşındaki oğlum nöbet geçirdi.çok ama çok zor o üç gün cehennemi yaşıyorum dedim .bende coviddim tüm aile annemizi kaybettik.umarım tekrarlamaz gözünün içine bakıyorum 😔
Alparslan616161 Ruya34 3 kere tekrarlama sorunu var mlsf kuzenimin oğlu geçirdi hastanede sabahladık sürekli gözetim altında olsun dedi ateşi çıktığı an direk hastaneye getir dedi çocuğun hiçbişisi yoktu ansızın geçirdi havele birden ateş havale çok dikkatli olun sirkeli suyla ateşini düşürmeye çalışmayın gizli ateş yapıyormuş o
CatBoy Ruya34 Ben işteydim annem ve kayinvalidem bakıyordu onlar yanındaydı oyun oynuyormuş keyfi yerindeymiş bir süre sonra halsizleşmiş yatmaya başlamış dedesinin kucağında gözleri kaymış, kasılmış, rengi morarmaya başlamış. Bağrış çağrış sokağa çıkmışlar bir kadın Allah razı olsun ondan diline bakmış dili geriye dönmüş onu çıkarınca nefes almaya başlamış. Taksiyle hastaneye götürmüşler ateşi 38 dereceymiş fitil atmışlar kendine gelmiş hastanede. Beni aradıklarında olayı anlattılar. Bende hastanede çalışıyordum kendi doktorumuz çalıştığımız hastanedeydi. İmza atıp çıkarttırdım bulundukları hastaneden. Çalıştığım hastaneye getirdiler oğlumu yazarken bile gözlerim doluyor o yarım saat benim için kabir azabı gibiydi. Hastaneye geldiklerinde oğlum kendindeydi yorgun düşmüştü ama. Yatış verdi doktorumuz 3 gün boyunca düşmedi ateşi. 39-40 arası gezdi hep. 3. Gün sonunda vücudunda döküntüler çıktı 6. Hastalık olduğunu öğrendik. Çocuklarda sık görülen viral bir hastalık. Şimdi çok temkinliyim ateş konusunda 37.7-37.8 gördüğüm gibi veririm ateş düşürücü ve duşa sokarım. Çok şükür tekrarlamadı ama 7 yaşına kadar risk var dedi doktoru.
Ruya34 CatBoy sizin bebeğiniz 6 cı hastalık yüzünden havale geçirmiş. O yüzden tekrarlamamış ola bilirmi? Benimki sadece hastaydı ateşi vardı
CatBoy Ruya34 İlk havalede eeg önermiyorlar gerek yok diyor doktorlar ama ben çektirdim yine de sorun çıkmadı çok şükür hasar bırakmadı. 33 aylık bir canavar kendisi şuan ☺️konuşması, fiziksel ve zihinsel gelişimi gayet iyi çok şükür 🙏🏼
CatBoy Ruya34 6. Hastalık sebep oldu evet ama bu hastalığı yine geçirme ihtimali var ama ateş kontrol altında olduğu sürece sorun olmaz inşallah. İlk havaleyi sorun etmiyor doktorlar. Tekrarlamaması önemli olan. Grip ilaçları yasak bu arada sizinde bilginiz olsun. Nöbet tetikleyici özellikleri var dedi doktor.
CatBoy Ruya34 Evet tüm grip ilaçları yasak oğlum hiç kullanmadı bu yaşına kadar grip olduğunda daha uzun sürede geçiyor Bitkisel olarak desteklemek durumundayız daha çok.
CatBoy K9583 Çok üzüldüm çok geçmiş olsun, başınız sağolsun aynı zamanda ☹️ Rabbim tekrarını yaşatmasın
CatBoy Ruya34 Hasta olduğunda ıhlamur, zencefil, zerdeçal,bal, tarçın, çörek otu karışımları veriyorum. Limonata, portakal suyu gibi.
ikizlerr Ruya34 havale süresi yaklaşık 30 dakika sürdü ve eşimin ailesinde var havale öyküsü, tekrar geçirme riskine karşı kullanıyoruz