Boncuk21 Kızlar bebeğim 20 günlük . Günde 2-3 defa kaka 4-5 kez de çiş yapıyor .kaka ve çiş Sayısı Normal mi ? Az Mı ? Sütüm mü yetmiyor sizce ? Çarşamba dr gidicez . İçim hiç rahat değil
yusufmertmom Boncuk21 bence gayet iyi 😊 ben mama verirsem kaka yapıyor ki o zamanlar 3-4 günde anca yapıyordu hala da aynı devam
ttugceymenn Boncuk21 Benim bebeğim de 20 günlük aynen böyle yapıyor normal bence kilo alımı gayet iyi maşallah:)
Boncuk21 yusufmertmom ya ne bileyim int baktım . Günde 4-6 kez kaka deyince aşırı üzüldüm . Stres oldum . Çok şükür rahatladım ama teşekkür ederim ☺️
Boncuk21 Deletedmom454 ay ne bilim şu Google yüzünden stres yaptım . Yalan yanlış insanı bilgileniyorlar 🙄 . Şimdi rahatladım ama çok teşekkür ederim ☺️ 🌸
Boncuk21 luciferrr normalini bilmiyorum ya ondan . Sağlıklı olsunlar Süt yetsin de sayısı önemli değil 🙏🌸