Kızlar doğumda yırtılmam olmuştu bikaç dikişim vardı 1 ay oldu hala hepsı dusmedı ve cok kasınıyor 1 tane dıkısın oldugu yere dokununcada sızlıyor genital temızlık ıcın kuafore gidiyorum normalde 1 ayu gectı gıdemedım belkı oda kasıntıyı tetıklıyor olabılır sizce kuaföre ne zaman gidebılırım tekrar kanamam cok az ama dikişler tamamen dusmedıgı ıcın gıdemıyorum