Kızımın ve benim burnumuz tıkalı ama onun dışında bir sıkıntı yok sağlık ocağındaki doktora gösterdim asi için gidince. Ciğerlerinde falan sıkıntı yok dedi basit soğuk algınlığı dedi ilac vermedi. Kızım 4 ay 8 günlük ne yapabilirim 1 haftayı geçti ikimizde duzelmiyoruz burnunu aspiratorle herzaman temizletmiyor cok agliyor günde 1 kere falan zorla temizliyorum ateş öksürük falan yok.