Prensannesiiiiiiiiii 5 aylık bebeğine ERDOSTİN balgam sökücü herlde kullanan varmı acile gittik yazdı ama netten baktm 2 yaş altı kullanamaz dio kullanan oldu mu lütfen yazın
[silindi] Prensannesiiiiiiiiii oğluma 9 aylıkken yazmıştı doktoru. Aşırı derece de tıkalıydi ne emebiliyordu ne biberon alabiliyordu. Bu ilaç sayesinde kendine gelmisti.
Storymoon Prensannesiiiiiiiiii benim biri özelde biri devlette özeldekine whatsapptan yazıyorum hemem geri dönüyor sizinde böyle bir imkanınız varsa diye dedim 🙂
Prensannesiiiiiiiiii Storymoon yok valla bzm öyle imkanımız bizm için sorma şansınız varsa sorar msnz rica etsm