Wolverine Suhann baya uzun bir süre kullandım, şuan önlem kullanıyoruz bulamazsam yine minies ilk tercihlerimden. Kalıbı dar değil, iz yapmiyor, kokusuz alkol paraben vs yok ince bir bez, hiç tasirma sorunu yaşamadım Fiyat olarak makul.
Longing Suhann bende kullandım.İnceydi ama inceliğine göre taşma yapmadı.Aksamlari uzun kaldığı için iyi bir bez kullanıyorum.Diger saatlerde 4 saat de bir degistirdigim için ucuz seciyorum.Simdi baybmall 200 Luk coon aldım 120 TL ödedim.Oda ince ama taşma yapmadı.Pisik sorunumuz hiçbir bezde olmadı ama.
Suhann Wolverine sleepy kullanıyordum 5 aydır ama pişik yapmaya başladı şuan bez arayışına girdim Molfix Prima çok pahalı önlemide onerir misiniz?
Suhann Nako bizde sleepy kullanıyoruz pişik yaptı peki bedenleri nasıl tam beden mi şuan 9 kilo civarında sleepy 4+ kullanıyoruz minieste hangi numara olur bı fikriniz var mi
Wolverine Suhann Ben neredeyse oğlumun yaşından beri Önlem kullanıyorum. Şuan 22 aylık oldu. Çok memnun olduğum bir bez öneririm. Küçük bir paket alıp deneyin isterseniz
biraylizannesi Ben de kullandım ama ilk kakada pişik yaptığı için hemen bıraktım. Demekki çocuktan çocuğa değişiyor.
Suhann biraylizannesi bizde 5 ay boyunca sleepy kullandık birden bire pişik yapmaya başladı hangi beze geçeceğini bilemedim
Nako Suhann sleepy 6bedene kadar kullandık hiç sıkıntı olmadı 6bedene başladık pişik olmaya başladı şuan miniestede 6kullaniyorum bence kalıbı sleepye göre bir tık geniş
Asafecrin Suhann bnde 2 gündür kullanıyorum pişik fln yapmadı. Dha önce sleppy natural kullanıyordum. Eşim natural bulamıştı extrası cıkmış onu aldı denedik cocugu cok kötü pişik yptı. Dedik migros un bezini deneyelim hem uygun dedik. Hiçte pişik yapmadı tasırma fln da olmadı Bn memnunum suanlık
Suhann Asafecrin genellikle memnunlar alıp denemelik kullanmak lazım fiyatıda uygun sanırım diğer bezlere göre peki sleepy e göre nasıl daha iyi mi
Asafecrin Suhann slepyy natural göre biraz ince gldi bana ama sızdırma pişik fln yapmadı. sleppy extrasına göre iyii extrayı hiç begenmedim Bn bezi bitirene kadar cocugumun pişigi geçmedi Bn hep dişten sandım pişigi megersem bezdenmiş. 2 gün önce aldım 76. Tanesine 90 TL ödedim evime kadar getirdiler.
Wolverine Minikprensssssssss hayır hiç pişik sorunu yaşamadım oğlumun yaşından beri kullanıyoruz Onlem bebek bezini. Şuan 22 aylik. Ben gayet memnunum
Wolverine Suhann Onlemin kalıbı dar değil tam kilosunda bir bez iyi gelir, oğlum şuan 14-15 kilo civarında 6 numara kullaniyoruz Minies de keza aynı hemen hemen
Mrv_Kml_Ygz Suhann bende kullanmıştım bi iki kere güzeldi ama uzun süre durursa sızdırma yapıyor biraz benimki erkekti ondan da olabilir