Pasaben biliyorum canım seni çok iyi anlıyorum diş konusunda bende çekiyorum ara ara onada çok şükür deyip geçiyorum bende diş çekimi yapılacağı zaman 2. Gebeliğimi öğrendiğimde diş doktoruma sormuştum o zaman 3 aylıkken gel çekelim demişti 3 ay öncesi yada sonrası çekim yapılamaz ve işlem görülemez demişti şansıma 3 aylıkken olduğum zamanlarda araya aksilikler girince gidememiştim kaldı bida öyle kadın doğuma sorduğum zaman b grubunda olan antibiyotik tarzı ilaçları kullanabilirsin demişti ama hangileri onu bilmiyorum bende