Ben 34+5 te doğum yaptım. Doğduktan sonra odaya getirmediler. 10 dk sonra getireceğiz dediler faktör küçük doğduğu için akciğeri gelişmemişti 7 gün küvezde kaldı. Sonrasında eve geldi 3 gün kalıp sarılığı artınca tekrar küvezde kaldı, zor bir süreç fakat evdekinden daha iyi bakıyorlar ,Işın tedavisiyle vs. Allah yardımcınız olsun, moralinizi bozmayın daha sağlıklı bir şekilde gelecek. Moralinizi yüksek tutun