Kızlar 7 aylık kızım var. Emziriyorum. Doğumdan snra 2 kere düzenli adet oldum. Son düzenli adetim klasik 6 gün sürdü bitti ama aradan 10 gün geçti tekrar regl oldum. İlk 3 günüm çok yoğun geçer oldu aşırı derecede çok oluyo sonra yavaş yavaş bitiyordu. Şuan da da aşırı derecede çok oluyo çok afedersiniz sanki ciğerimi düşürüyorum küçük küçük parçalar şeklinde. Bu aralar da başım dönmeye başladı günde 2 3 kere. Böyle benim gibi bu durumu yaşanlar var mı sizinde böyle parça şeklinde bişeyler düşüyor mu acaba doktora gitmeli miyim? Yoksa emzirmeden kaynaklı olabilir mi doğum yapalı 7 ay oluyo çoktan düzene girmeli miydi regl im bilgisi olanlar yazabilir mi?