Merhaba hanımlar, 6 aylık bebeğim var gece uyandığında çok az emiyor ilk emdiğinde hemen süt gelmediği için biraz çekmesi gerek o ara uykuya yenik düşüp uyuya kalıyor sonra 2-3 dakika emiyor 40-50 dk sonra tekrar uyanıyor aç olduğu için mi yoksa alışkanlıktan mı uyanıyor yardımcı olur musunuz ?