Merhaba sevgili anneler 6 aylık kızım ilk defa grip oldu ben çalışıyorum annem bakıyor o hastaydı ondan geçti sanırım. Öksürük ve burun akıntısı var. Ayağına sürmek için sarımsaklı zeytinyağ yaptım ıhlamur veriyorum başka ne yapabilirim ve hangi aşamada doktora gitmek gerekir. Çocuklar hasta olmasın 😕