Evet evet 5 aylık olduk.4.ay atağı sonrası huy olarakta değişimler oldu.Günde 4 uyku yapıyoruz.Uyanık kalma süremiz 2 saat ve uyuduğu zaman 30 dk rahat görüyor.Tek sıkıntı şu an sürekli ilgi ve kucak istemesi.Onuda bir şekilde belim kopsada hallediyorum.Akşam 20:00 uyku vakti sabah 6 kadar uyuyor lakin emmek için sık kalkıyor o ayrı.Totoyu kaldırıp yana deviriyor ama dönmedi henüz ☺️Bacakları ise çok güçlü kendisini tutmadan ayakta duruyor bacakları bükülmüyor 🥳Yüzüstü yattığı zaman ise totoyu kaldırıp indiriyor sanki emeklicek gibi.Daha bilinçli,yanından ayrıldığım zaman ağlıyor ve sürekli ilgi istiyor.Ama düzenimiz oturdu.Sallamayı bırakacaktım ama baktım ki uyutunca uyuyor gerek görmedim kendi ne zaman isterse.Biz de böyle Ya sizde ne değişiklikler var.