Kızlar kızım 3.5 aylık ve sürekli salyası akıyor bişeyleri kemirmek istiyor damakları sert beyaz ve avuçlarının içi yanıyor başıyla biraz da ishal zaten bebekliğinden beri çok huysuzda günden güne iyi olması gerekirken daha kötü oluyor geceleri çığılık çığılığa ağlıyor uyumuyor sizce diş sıkıntısı mı damaklık felan aldım ama jel de tavsiye ettiler erken mi daha acaba yoksa herhangi bir zararı var mı bileniniz varsa yardımcı olabilir mi