Merheba. Buna benzer baska basliklar da acmistim ama ilerleme gosteremedigimiz ve sorunu cozemedigim icin tekrar sormak istiyorum sizlere.
9 aylik su an ve uyuduktan 40 45 dk sonra aglayarak uyaniyor, gozleri kapali. Esim sakinlestiremiyor. Dişten dolayi olabilir dedik ama hep mi disten dolayi bu durum? Onun adina ne oldugunu anlayip bu sorunu cozmek istiyorum. Bu durumu yasayan ya da yasamis olan var mi aranizda? Oneleriniz ne?