Areninannesiii Kizlar oglum 1 yasinda almak istiyorum doktorlar tek oyuncak alcaksaniz lego alin diyorlar o kadar oneriyorlar yani ama suan yasi icin erkenmi yoksa almalimiyim
NiLDeRiN Areninannesiii 1 yaşında aldım bende 17 aylık olcaz yani yeni yeni ilgisini çekiyor ama çok uzun oynamıyor genellikle babası ile oynuyorlar.
cileklicheesecake Areninannesiii duplo alıyoruz biz küçük kızıma oğluma da 3 yaş üstü alıyoruz yapamıyor ama yapmaya çalışıyor çoğu zaman yarıya kadar yapıyor ama el becerisi gelişiyor