Linaninannesi59 Kızlar merhaba Bebeğim 3 aylık sadece mama yiyiyor sizce su vermeli miyim ? Siz ne zaman verdiniz ?
Eylulunannesi28 Linaninannesi59 mama yiyorsa tabiki vermelisin ben hep anne sütü besledim ama yinede su verdim günde bi çay kaşığı olsada doğduğundan beri su veriyorum 7 aylık bu arada 🙈
Deletedmom_21 Linaninannesi59 biz 3 ay 16 gunluguz doktorumuz bize 1 cay kasigi her beslenmeden sonra ver dedi doktorunuza sorun bence benim oğlanın kilosu önden gidiyor çünkü erkenden ek gidays başlarız demişti o yuzden belki ilk su ver demiştir bana
Vlns Linaninannesi59 doktorunuza sorun benim bildiğim 6 aylık olunca verilir su , biz o şekilde yaptık
Lidya-t Sadece mama da kesinlikle verin bir iki çay kaşığı ağzını temizler pamukçuk olmaz.Anne sütü almıyor sizinki mama da kesinlikle ver de doktorumuz