Metehan123 Valla para ver kendi zevjine gore alsin ay bana bebek gorneye gelenlerin getirdikleri aklima geliyo da sanki ev gorneye gelmislerdi 🙄 biri 6li su bardagi ama klasik duz bardak yani digeri plastik kahve tepsisi cay bile degil biri 2 paket dost sut (en isime yarar hediyeydi ) digeri 2li yuz havlusu 😂😂
Ebruli101 Metehan123 ahaha bana da birisi a101 e gelmişti 4 TL lik plastik tepsi onu getirmişti üstelik oturmayada kayni eşi çocuğu ile gelmişti 😂 hiç getirmese daha iyi ya ben kendime gelmesini istemediğim şeyi asla başkasına götürmem. Ve bu kadına borcam götürdüm ama hiç utandigini düşünmüyorum çünkü çok cimri birisi zaten görüşmedim daha sonrasında da görünce merhaba sadece
ilkbahar bireylulannesi aynen mantıklı ya kankim de kuzenimin eşine fincan almıştı kız annesine vermiş, annesinin durumunda görünce üzülmüştü o kadar beğenerek paraya kıyıp almıştı 🙂😄 bu gibi şeyler yaşanmaması için en iyisi o ikisi 🙆♀️🌼
ilkbahar Mom544154 evet konuşmuştuk ben seni happymomdan beri biliyorum 🙆♀️😄 biz de bu yıl geldik, buralarda Mitten biri gibi davranmamı istiyo eşim pek bilgi vermemi istemiyo kimseye 😂 ama ben sana baş harfi D son harfi R diyim anla 🙆♀️
Metehan123 Ebruli101 valla bana oyle gelen komsuya hic oyle ikramlik hazitlamadim bike bi kahve yaotim yanina lokum yeter cok bile kimse canimdan kiymetli degil 😂
Aybersa MomEslina Şık bir duvar saati hediye gelse pek sevinirim , bütçeli bir saat tabi 😊 Hem her eve ihtiyaç ,hem de göz önünde olur
dios_gokta ilkbahar hiç kimse anlamadı Diyarbakır olduğunu rahat ol😁 komşu olmak lazım sana ama para vermekte ticaret gibi oluyor bence bırıne hediye almak için bu benim fikrim
Mom544154 ilkbahar anladım kuzum nasıl sevdin mi oraları? Ben seni burda görüyorum hep happymom adın neydi
ilkbahar dios_gokta para bende veremem ya verceksem baklava tatlı bişey alırım giderken çocuğu varsa ona veririm kendine bişey alması amaçlı bahane ederek , ama altın veririm yeni evliyse veya çocuğu yeni olmuşsa onu bahane ederekten 😀
dios_gokta MomEslina 2lu fincan takımları var karacanın çok güzeller 40 yıl hatrım olsun dersin bi paket türk kahvesiyle çalın kapılarını🥰
Ebruli101 Metehan123 bizi kocası aramıştı gelelim diye bir kaç arkadaş toplandı geldi ,ben hazırlamıştım zaten öyle geleceğini bilsem onu tek çağırır kahve verirdim 😂
Yusracar24 MomEslina kek koydugumuz ayaklı sunumlukların ufaklarından 2 tane almıştım ben arkadasıma severek kullanıyor :)
sheesyelllow MomEslina Kuzenim ev yaptırdı ben ona üçlü kandiller var ondan almayı düşünüyorum ❤️sizede fikir olsun
Wolverine MomEslina Nevresim takımı, koltuk battaniyesi, kahve makinesi, çaycı, şamdan, duvar aynası veya bir tablo, büyük bir duvar saati, küçük çerezlik kase, makarna veya salata tabağı Benim genelde aldıklarım bunlar
ilkbahar MomEslina yukarda yazmış biri orda 😀 öyle yanımda oturmakla da olmuyo yan komşum geçen çağırdı beni çaya ilk gittiğimde , ben ilk çağrırken gördüğüm için kadını gitmedim o da ne cesaretse bilmediği kişiyi çağrıyo 👩💼 galiba altınların kokusunu aldı 😂 ya ben yeni taşındıysam evine gitmem için ev dışında site parkında bi kaç kere görmem lazım, kadına ısınmak lazım, sohbetimiz de tutması lazım yoksa ne evime ne evine 😂