Sevde01 biz kapalı ameliyat olduk aynı gin beş saat sonra hastaneden ciktik. Ağlama konusu kızım o dönem asiri gazliydi çok ağlardı ameliuay sonrası gaz sikintisi da geçti. Çok ağlamadı öyle bende aglatmamaya dikkat etttim… Ama erkek çocuklarında kapalı ameliyat olmio demişti doktorumuz. Açık ameliatta dikiş yerine dikkat etmek lazım demişti… Ama çok çabuk toparlandı Cok şükür ki çok korkmuştum… Siz de hiç endişelenmeyin. Allah şifa versin. Sizinki su fıtığı imiş bizimki farkliydi. Birde şu fıtığı büyüdükçe iyilesemlerde var hemen ameliuat yapilmayanlarda var die bliorum…İstanbul’da misiniz çocuk cerrahına gittiniz değil mi