Sevilay_ Tadımlar berbat geçti
Dün sabah normal öğüne geçtik
Sabah yumurta sarısı,labne,pekmez,zeytinyağı karıştırıp verdim biraz sevdi yumurtaya da alerjisi çıkmadı
Ve akşam da Bebek irmiği pişirdim içine de elma armut püresi 1çay kaşığı pekmez katıp önüne koydum mıncırdı heryeri mahvetti ve severek yedi şok oldum🤣
Bu akşam da elmalı ve muzlusunu yaptım bayıldı😂
Yarın çorba vereceğim😇