9ay 24günlük bebeğim yanımda hiç yatırmadım gece sadece gündüz 1-2 saat yanımda yatırdım ve hala destekli emerek uyuyor beşiğine koyduğum anda uyanmayı geçtim hemen hareketleniyor ayak vuruyor gülüyor beşiğin korumalıklarından tutup ayağa kalkıyor adeta enerji patlaması yaşıyor halbuki daha bi kaç saniye önce uyuyordu. Geç kaldım ama uyku eğitimi deniyorum tüm hazırlıklarını yapıyorum uyku sinyallerini alıyorum ama beşiğe yatıramıyorum sürekli bir yerlerden tutunup kalkıyor beşiğini sallıyor. Gündüz yanımda uyusa uyanınca hemen yatak başlığına tutunup kalkar onu sallar iki dakika durmuyor asla sabit yatmıyor ne kadar uykusu olsa bile ne yapacam bilmiyorum beşikte nasıl yatıp uyumayı bekliyor bebekleriniz piş piş pat pat hepsini denedim ama yok ha bire bi yerlere tutunup asılıp kendini atma derdinde😃