İki günlük bir meleğim var . Sütüm var çok şükür bebişte istediğinde çok güzel emiyor ama bazı beslenme saatlerinde ne yapsam da uyandıramıyorum memeyi ağzına alıyor 5 dakka emiyor bi bakıyorum memede uyumuş… Topuğuna vur, burnunu sık… Yapmadığım şey kalmıyor ama uyanmıyor sarılık olacak diye çok korkuyorum nasıl uyandırırım bu bebeği ben ?