Kızlar bebişim 5.ayına giricek bir haftadır çok huysuz bensiz bir saniye durmuyor abartmıyorum gerçekten bir saniye durmuyor ne yemek yapıp giyebiliyorum ne evi toplayabiliyorum zayıfladım artık ve emziriyorum da. Psikolojim bozuk bu ara hep ağlıyor bağırıyor mızıllanıyor. Uykusu çok hafif parmak ucunda geziyorum.ağlayarak bağırarak uyuyor 5 dakika sonra arkamı dönüyorum geri uyanıyor bu şekilde 45 dk anca uyuyor belkide. Eşim olmasa hiçbi işimi halledemiyorum. Geceleri 2-3 kere kalkıyor sabah 6 gibi kalktığında 1 saat geri uyumuyor. Neden böyle anlayamıyorum çok ağlaması beni yanından ayırmaması beni aşırı yıprattı. Bu durumu yaşayan var mı nedendir derdi nedir gelişim belirtisi midir geçici midir kalıcı mıdır ne yapmam gerek bilen varsa lütfen yazabilir mi ?