Hnm44 bizim 2 aylıkken akıntılar başlamıştı hem de çok fazlaymış doktorumuz erken diş çıkarak demişti. Bebeğim aynı zamanda kolik olduğu için bütün huzursuzlukları ondandır diye düşünmüştüm. Ama 4. Ayda uyku düzeni tamamen bozuldu. Kolik olduğu halde geceleri uykusu asla bozulmazdı. Diş çıkaracağı zaman bayağı huysuzdu sürekli kucak istiyordu. Eller zaten 2. Aydan beri ağızda bu diş çıkarma belirtisi değilmiş. Ellerini keşfettikleri için sürekli ağızda oluyormuş. Ama geçen hafta alt damakları çok şişti bizde diş kaşıyıcı verdik sürekli bir nebzede olsa rahatlattı. Ateşi hiç çıkmadı bu arada.