Ruzgarsmomm verdi ondan bundan kan alınıp uygulanıyor şu devirde ben istemiyorum dedi oğlumdan yana. Geçiçi bir süreç olduğunu düşünüyormuş henüz 21 aylık geçeceğini düşünüyorum immün yetmezlik olan çocuklar suratından belli olur hasta görünür dedi. Bir de misal ben hastanekapıda bir anne ile konuştum değerleri söyledi ivig tedavisi alıyormuş benim bebeğiminki daha düşüktü ay dedi doktor sizin tedaviyi geçiştiriyor doktora sordum hcoam böyle böyle senin çocuğun hastalanınca koşuyor mu dedi çok şükür baya hareketli hastaneye yatmadan iyileşiyormu ya da damardan antibiyotik almadan evet dedim sadece antibiyotik kullanıyoruz o bebekler hastaneye yatmadan düzelmiyor beya damardan antibiyotik kullanmadan dedi