3 aylık bebeğimin Balgamlı öksürüğü vardı doktora götürdüm gerekli testler yapıldıktan sonra bronşit başlangıcı olduğunu söylediler benim bebeğim öncesinde kalp ameliyatı oldu ağır geçirmesinden korkuyorum. Bronşit hakkında bilgisi olan başından geçen varmı ne kadar zaman sonra geçti buhar makinası aldık evde buhar veriyoruz gerekli ilaçları kullanıyoruz kaç günde bir doktor kontrolüne götürmeliyim ve yemeden kesildi meme+ mama şeklinde gidiyorduk bir biberon mamayı doya doya içen kızım 30ml mamayı bile zor içiyor meme ve biberon reddi yaşamaya başladım şırıngayla zar zor besliyorum dün geceden belli.. psikolojim aşırı bozuldu