Tostikim Ben 40 günlükten sonra başlamıştım. 2 ay 17 günlüğüz bugün itibari ile. Oturduğunu düşünüyorum biraz bu düzenin. Her akşam 20.30 da yatağa geçiyorum. Loş ışık açıyorum, ayaklarının altına gaz için acı elma yağını sürüp masaj yapıyorum. Sonra bez değiştiriyorum, emzirmeye başlıyorum. Yaklaşık 20-25 dk emiyor. Sonra kolik bebek müziği açıp uykuya daldırıyorum. Yani uyku eğitimi için destek almadım kendim birşeyler yapmaya çalışıyorum. Umarım doğru yoldayımdır 😅