tipikbiryayburcu Kızlar selam, Bebeğim 27 günlük. Gündüz hiçbir şeyi yok ama akşam 7-8 den sonra ağlama krizine giriyor 🤦🏻♀️ Çözüm bulamıyorum! Aynı durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı?
BirAlparslanAnnesi tipikbiryayburcu kolik büyük ihtimalle gaz damlası kullanmalısınız masaj yapın loş ışıkta vakit geçirin emziriyosanuz loş ışıkta emzirin fön makinesi elektrikli süpürge sesi çok rahatlatıyo beyaz gürültü de aynı şekilde
Minnossareannesi tipikbiryayburcu bizim de 20-21. Günlerde başlamıştı gaz sancısı bi süre böyle oluyor gaz damlası kullanmamıza rağmen aynıydı akşam 8 oldu mu çığırmaya başlıyordu ne yapsak nafile. Kızım birtek duşla rahatlıyordu kış bebeği olmasına rağmen her gece yıkıyorduk eşimle sakinleşip uyuyordu korkmayın gaz sancısı geçiyor bizim kısa sürmüştü inşallah sizin de kısa zamanda geçer
Prensescim Normal yeni doğan 👶 sev bol bol yüzüne Gül İnan hissediyor bez ısıt karnına sar çoluk su da bekler mümkün se evin suyun sıcaksa yıka gaz damlası + biogia kullan yğz üstü beklet sıkça
tipikbiryayburcu Prensescim Yüz üstü koyuyorum sık sık gazı çıksın diye. Gaz damlası da kullanıyorum sap simpleksi ama çok ağlıyor ya içim gidiyor boğazı acıcak kadar ağlıyor 😢
tipikbiryayburcu BirAlparslanAnnesi Gaz damlası kullanıyorum sab simpleks ama kolik bebekler belli saatlerde mi ağlar nasıl oluyor?
Tgbkrm-21 BirAlparslanAnnesi benim kızımda 2 aylik olduk ama aşırı derecede ağlıyor morarana kadar ama böyle belli saatleri yok ya aksam ustu yada gece ole bole değil ağlaması gündüz çok değil sizce nedendir
Prensescim tipikbiryayburcu ayyy ben 4ay bebeğimle ağladım 😢ne günlerdi ama annesi sen benim yaptığımı yapma sakin ol üzülme geçici bir süreç İnan geçici sen me kadar üzgün stresli olursan o o kadar hisseder daha çok ağlar
BirAlparslanAnnesi tipikbiryayburcu evet genelde akşamları 7-8 den sonra hep aynı saatlerde yoğunlukla ağlama krizlerş baş gösterir sakinliğini bozma al koynuna sakinleşsin karnına masaj yap ayaklarına masaj yap geçiyo bu günler merak etme 🌸
tipikbiryayburcu Prensescim Sakinim ama bazen öyle ağlıyorki o ağlarken benim boğazım acıyor ve sadece akşamları oluyor çok çaresiz kalıyorum
tipikbiryayburcu Minnossareannesi İnşallahh geçer çok sürmeden ya olmazsa cesaret edip duş deneyeyim 😢
BirAlparslanAnnesi Tgbkrm-21 aksi bir durum gözlemlemediyseniz kolikten oluyo işte akşam saatlerinde başlıyo bebeleri sıkıştırmaya
tipikbiryayburcu BirAlparslanAnnesi Aksi bir şey farketmedim. Gündüz çok iyi keyifli ama akşam 7-8 den sonra başlıyor krizleri. Umarım kısa sürede biter 😢
Cgl123 tipikbiryayburcu 49 günlük bebeğim aynıydım senin gibi gerçi geceleri belli saatlerde hala aynı ama günü gününü tutmuyor biogia kullan kesinlikle o hayatıma kurtardı benim
tipikbiryayburcu Cgl123 Sab simplex kullanıyorum ama onu da deneyeyim. Nasıl kullanıyorsunuz? Günde kaç kere kaç damla?