demetdemircioglu Gokidiles ilk zamanlar bebeği emzirirken sinir krizi geçiriyordu resmen sonra bı donem kardeşi yokmuş gibi davrandı görmezden geldi sonrasında gelip geçerken bitane çarpıp sanki hiç vurmamis gibi devam etme durumu yaşadık . ama alistikca Cook çok sevmeye başladı. Zaten normalde uysal bı çocuktur vurma huyu yoktur arada kardeş kavgaları oluyor o kadar. Bide babasına çok duskunlesti artık hep babasıyla uyumak ister mesela
Gokidiles Cnmyvrmm1 ayy inşallah öyle olurr 🤲🏻 İkisinide ihmal etmeden kötü etkilenmeden büyütmek tek arzum 🤲🏻🤲🏻
Gokidiles Reyhan55 evet doğru diyorsunuz o konu çok önemli, benimde korkum küçük olabin ilgiye muhtaçkeb büyük olanı biraz ihmal etsem istemeden kötü hisseder mi gelişimini kötü etkiler mi ? Tek korkum bu ikisinede yetememek 😭
Reyhan55 Gokidiles hic korkmayın Allah cc hersyi cok guzel ayarlıyor. Ama büyük olanla fırsat buldukça ilgilenin bu da fok önemli cunku onun aklı eriyor
demetdemircioglu Gokidiles Max 1 hafta sürdü o süreç alışıyor üzülme şuan oğlum 3.5 kızım 1.5 yaşında ölüyolar birbirlerine 1i uykudan uyanınca öbürü uçuyor sevinçten 😋
Havuclumama Gokidiles bence zorluğu olduğu kadar güzeliği de var♥️ bizimde 2 yas var aralarında elbete zorlandım tek bakıyorum çok şükür eşim arada evde oldukça yardımcım olur onun dışında tek baktım ve bakıyorum da emin olun 2 tane birlikte büyütmek çok güzel birsey . Şuan en küçüğüm 3 yaşına girecek inşallah iyiki de varlar ikisi de bir aradan çıktı iste😅😅 ama kendinize güveniyorsanız yeterli bence Allah öyle bir yardım eder ki. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🥰🥰
Canserkck Gokidiles bak şuan biri ayağımda biride kucağımda uyutmaya çalışıyorum diğer şeyleri hiç soylemim😂
Kubrayusaberk Bende yeni hamile oldugumu öğrendim 2.5 yas olucak hala aglıyorum oğlumun hakkına mı girdim die sürpriz oldu bize..bi tarafdan da arkadas oluurlar birbirlerine diorum Rabbim saglıkla kavusmayı nasip etsin inş cümlemize
Keskeuyusamm Eğer ikinci çocuğu zaten istiyorsan bence üç yaş ideal. Zaten yapacaksan arayı çok çok açmak bence iyi değil. Ama ben Allah biliyor istemiyorum ikinciyi. Bir tane yeter bize gerçekten maddi manevi çok zor çünkü
Marjinal_Anne2 Benim kzım da 20aylık hamileyiö yeniler de bende , Doğum olunca vs iki buçuk yaş olacak inşallah kolaylıkla atlatırız yaa ay valla fenalık basıyor gibi 💆🏼♀️💆🏼♀️😄