QueenMommm size özel yazmış ozamn biz 7.30da kalkıyoruz 8bucukta yataktan çıkarız bı kahve içerim tarçınlı beni bastirir o oğlumla uğraşırım faln spor yapıyorum Leslie sonra oğlumun uyku saati geliyor uyutuyorum 11de kahvaltı yapıyor 2.3de biraz biseyler yiyorum yemek abur cubur faln değil beyaz ekmek kullanmıyorum sabahlar ½ tambugday ekmeği akşamda çok abartmadan yiyorum en geç 8den sonra artık yeme fazlı kapanıyor icersem şekersiz çay içerim bu şekilde 3haftada 3kilo verdim normalde verbilen biri değildim hiç kednime göre yemek düzeni kurdum aralıklarda da 4saat hiç bişey yemiyorum geviş getircek günde 3litre su bide