Kızlar doğum yapalı 4 ay olacak önceden hiç böyle hastalanmazdım doğum yaptım ve inanın 4 aydır sürekli grip oluyorum boğazım şişiyor dikkat etsem de sürekli böyle en fazla 1 hafta duruyor sonra tekrar hasta oluyorum ve 2 haftada anca geçiyor başına böyle bişey gelen var mı gerçekten yoruldum artık 😭😭