Senem1234 Anneyimmmm 3 aylıkken ilk dozlarını 5 aylıkken 2. Dozları yapıldı. Doktorumuz ne kadar erken okadar iyi demişti.
Atesalp Anneyimmmm 2 aylik yaptirdim bn, hic bir sorun yaşamadım. Genel de 3 aylik öneriyor doktorlar
manicurist Anneyimmmm evet normalde erkenn çocuk eğer çok kalabalık yerde büyüyorsa ev ortamından bahsediyorum sadece o sebepten erken vurulmasını öneriyor doktor bizim sağlık odağındaki salak hemşireler karıştırdılar aşı düzenini bizde 3 aylıkken olduk
Burcuburcuylz Benim de bebeğim 2 aylık rota aşısını yeni yaptırdım menenjit le arasında 1 ay mı olması lazım peki bide ücreti ne kadardı
Senem1234 GoktugAnnesiii Allaha şükür giçbir aşımızda ateş yapmadı. Ama huzursuzluk oluyor. 1-2 gün sürüyor. Özellikle Bexsero aşısı yapıldığında doktorumuz eve gidince hemen calpol verin 8 saatte 1 verebilirsiniz sürekli kontrol edin ve bol bol emzirin der. Hala alışamadım aşı olacakken canı yanacak diye çok geriliyorum. Allah kolaylık versin sizede inşallah ateşsiz atlatırsınız
GoktugAnnesiii Senem1234 2. Ayda olan üç aşı bizde biraz ateş yapmıştı. O yüzden menenjit aşısı için çok tedirginim yine olur diye. Dediğiniz gibi inşallah olmaz. Çok teşekkür ederim 🙏🏻☺️
Zeynepdefne27 Biz asidan yeni geldik 3ayligiz bugun rota ve menenjit birlikte yapildi uyku yapiyormus eve gelince calpol verdim ates yapabilir kontrol edin dedi hemsire insallah sorunsuz atlatiriz hepimiz 🙏