Songena19 aaaa o nasıl olur ama bebek sonuç olarak en çok anneye ihtiyaç duyar ki güvenli bağlanma dönemleri bir yerde bizim doktor yatakta yatarken bile yatağın yanında oturuyorsam yanında yatağa otur ki kendini güvende hissetsin demişti nebül tedavilerini hep kucağımda verdiler mesela yoksa o maskeyi taktıkları an ağlamaya başlıyordu.. umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur bebeğiniz çok kötü bir durum Allah size güç bebeğinize sağlık versin..