gulbyrm Emme refleksleri daha tam gelişmiş olmadığı için yoruluyorlar sen çenesine ve yanaklarına dokunup uyarırsan emmeye devam ediyor, benim kızım da aynıydı ilk günlerde..
Fakat kakasını ilk doğduğu zamanlar zaten çok sık yapıyorlar oda sonra sonra düzene giriyor sen doyduğuna emin olmak için dokun eğer aranmazsa doymuştur aranıyorsa gögsünü tuttur kendi kendine devam eder.